Vyhadzujete mesačne stovky eur za SEO optimalizáciu, no nevidíte žiadne relevantné výsledky? Možno nehráte podľa pravidiel toho, kto vo svete internetu vládne. Hovoríme samozrejme o Googli, ktorý je najpoužívanejší vyhľadávač. Ak teda chcete, aby vaše SEO Google Seolight bral do úvahy, musíte hrať podľa jeho pravidiel.
Drevené pozadie a veľký biely nápis Google.jpg
Budem sa venovať téme, ktorá je označovaná termínom Black Hat SEO. Ide o zakázané metódy optimalizácie. Práve Google, je na nich obzvlášť háklivý. Nehovorím to len preto, že som si o tom niekde prečítala. Ja, som si za SEO platila. To isté robil aj jeden známy, ktorý prevádzkuje web s prírodnými výživovými doplnkami. Nie je jeho vlastný, ale v podstate je v ňom zamestnaný ako správca webu. Preto mal na starosti aj takéto veci. Našiel si nejakú agentúru, ktorej platil nemalé peniaze, no ani po roku, sa nič nedialo. Dokonca ich e-shop klesol o nejaké dve miesta nižšie.
Najprv samozrejme netušil, kde môže byť problém. Potom sa však začal o túto tému trošku viac zaujímať a veľmi rýchlo pochopil, že daná agentúra asi nebude hrať fair play.Starší počítač so zapnutou stránkou Google.jpg

Poďme k tomu, čo by ste teda naozaj robiť nemali a ak zistíte, že to robí vaša agentúra, tak ju čo najskôr zmeňte.

  • Texty prehustené kľúčovými slovami: Túto vec si všimnete veľmi jednoducho, čo platí aj pre Google a iné vyhľadávače. Ak sa v texte, ktorý má rozsah na jednu A štvorku, objaví dané kľúčové slovo dvadsaťkrát, tak je to zle.
  • Nezmyselný obsah: Ide ako o obsah samotných článkov, tak o obsah webov, kde budú umiestnené pr články a odkazy na váš web. Na webovom magazíne, ktorý je zameraný na správy zo sveta showbiznisu, nemôže byť uverejnený článok o tom, ako sa účinne zbavíte vrások. Článok, ktorého nadpis aj celkový obsah, budú venované prírodnej kozmetike, nemôže byť vložený odkaz, ktorý smeruje na stránku, ktorá predáva autá.
  • Neexistujúci web:Na webe musí pribúdať neustále aktuálny obsah a nie len spätné odkazy a pr články.